پنجشنبه, 09 فروردین,1403
Menu

آرشیو اخبار

استاندار اردبیل:

استاندار اردبیل:

از لحاظ اقتصادی ما باید سالانه حدود ۹ هزار میلیارد سرمایه برای استان اردبیل جذب کنیم

نویسنده: SuperUser Account/جمعه, 09 مهر,1400/دسته ها: خبر

رتبه بندی این مطلب:
2/7

استاندار اردبیل گفت: توسعه استان اردبیل و بهبود جایگاه این استان در بخش‌های مختلف اقتصادی نیازمند وحدت، همدلی مسؤولان است و بدون شک اختلاف هیچ ثمره‌ای برای استان نخواهند داشت

به گزارش روابط عمومی اداره ل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، دکتر سیدحامد عاملی اظهار کرد: با توجه به وضعیت و جایگاه استان اردبیل از لحاظ اقتصادی ما بایدfiب سالانه حدود ۹ هزار میلیارد سرمایه برای استان اردبیل جذب کنیم تا بتوانیم جایگاه خود را در کشور ارتقا داده و فاصله خود را بین شاخص‌های اقتصادی با متوسط کشوری کاهش دهیم.

وی افزود: در حوزه زیرساخت‌های استان اردبیل شاخص‌های این استان نصف متوسط کشوری بوده و اقدامات بزرگی را می‌طلبد و این امر نیازمند همراهی و همکاری تمامی مسؤولان استانی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: اختلاف در استان هیچ ثمره‌ای برای مردم و توسعه اقتصادی استان اردبیل نخواهد داشت و لذا باید با همدلی و وحدت و تعامل در راستای توسعه استان اردبیل قدم برداریم. اعتماد و لطف مردم به مسؤولان سرمایه بسیار عظیمی است و ما باید از این ظرفیت در جهت اعتلای استان و رفع مشکلات مردمی نهایت استفاده را کنیم.

دکترعاملی تشریح کرد: تمامی مسؤولان باید با همراهی، وحدت، اخلاق‌مداری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری خدمتی انجام دهیم که سبب تولید عزت و ثروت برای مردم شده و شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم شود.

وی گفت: مسؤولیتی سنگین بر دوش من گذاشته شده و تلاش خواهیم کرد تا کارهای بسیار بزرگی که برای توسعه استان اردبیل انجام یافته تداوم یابد و در کنار تکمیل پروژه‌های در حال جریان اقدامات موثر دیگری نیز در راستای توسعه استان اردبیل انجام دهیم.

 

Print

تعداد نمایش ها (2495)/نظرات (0)

x
دی ان ان