fa-IRen-UStr-TR
جمعه, 10 فروردین,1403
Menu

جزئیات مطلب

استاندار اردبیل گفت :

استاندار اردبیل گفت :

رونق اقتصادی صنعت به مشارکت مسوولان وصنعتگران نیاز دارد

نویسنده: SuperUser Account/شنبه, 21 اسفند,1400/دسته ها: خبر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، دکتر سید حامد عاملی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با محور توسعه صنعت، اظهار کرد: رشد و ترقی در هر حوزه ای نیازمند برنامه است و در تدوین برنامه توسعه صنعتی استان از ایده های اساتید دانشگاهی و فعالان بخش صنعت استقبال می شود.

وی افزود: تقویت صنعت مقدمه رونق اقتصادی بوده و باید برای تدوین برنامه تحولی در چارچوبی که بتواند این موضوع را به پیش ببرد، اقدام کنیم.

استاندار اردبیل به برنامه های دولت در راستای رعایت توازن توسعه منطقه ای در استان ها اشاره کرد و گفت: با تصویب این برنامه در مجلس ، منابعی در اختیار استان ها قرار داده خواهد شد تا در حوزه هایی که موجب توسعه بیشتر است، هزینه شود.

 دکتر عاملی تکمیل زنجیره های تولید، تعریف برنامه اشتغال در حوزه صنعت و تعریف پروژه های صنعتی بر اساس ظرفیت ها و نیازمندی ها را از جمله گام های ضروری در تدوین برنامه تحولی صنعت عنوان کرد.

استاندار اردبیل افزود: اجرای ۶۵ کیلومتر از نقاط گلوگاهی پروژه راه آهن اردبیل ،بارانداز ریلی پارس آباد، جاده های بزرگراه استان از شمال تا جنوب و جذب اعتبار برای تجهیز فرودگاه از جمله زیرساخت های حیاتی است که بدون عملیاتی شدن آن ها نمی توان کاری به پیش برد.

وی از تلاش برای ایجاد آشیانه در فرودگاه اردبیل در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص با شرکت فرودگاههای کشور توافق شده و ۵۰ درصد از هزینه این اقدام از استان و نیم دیگر با مشارکت شرکت فرودگاههای کشور تامین می شود.

 دکتر عاملی گفت: همچنین ایجاد بیس پروازی اردبیل با حضور یکی از شرکت های هواپیمایی پیگیری می شود. در این جلسه تعدادی از فعالان صنعتی ، اساتید دانشگاهی در حوزه اقتصاد و صنعت و مدیران مرتبط، نظرات خود را در خصوص اقدامات مورد نیاز برای توسعه صنعت در استان بیان کردند.

Print

تعداد نمایش ها (3376)/نظرات (0)

x
دی ان ان